Як вибрати копір

Вибір будь-якого копіювального апарату заснований, перш за все, на визначенні завдань, які вирішуватиме техніка. Тому необхідно заздалегідь визначитися, - що ви будете копіювати, яких форматів, скільки, з якою інтенсивністю, в локальній мережі чи ні, чи потрібні вам додаткові функції принтера, факсу, відправлення та зберігання скопійованих документів, їх оформлення і фінішної обробки.

• Максимальний об'єм копіювання на місяць.
Спочатку необхідно приблизно оцінити обсяги копіювання. Будь-яка копіювальна машина має досить складну конструкцію, що включає в себе електронні, оптичні і механічні компоненти, розраховані на деяку місячну рекомендовану робоче навантаження, обумовлену в документації фірми-виробника. Тому дуже важливо з самого початку визначитися з потужністю копіра, щоб згодом уникнути непередбачених витрат на його ремонт або відновлення. Рекомендується вибирати машину з більшою потужністю, ніж це необхідно на даний момент, так як це дозволить обійтися без придбання нової машини (або ще однієї машини такої ж потужності), якщо з часом потреби в копіюванні зростуть. Для приблизної оцінки навантаження потрібно збільшити заплановану кількість копій як мінімум на 30% - це і буде фактичної навантаженням на машину.

• Максимальний формат паперу при копіюванні.
Формат повинен відповідати розв'язуваним на копірі завданням і може перебувати в діапазоні від А4 доА0). До того ж максимальний формат оригіналу у конкретного КМА може бути більше максимального формату виготовляються копій і це треба враховувати!

• Собівартість копії.
За статистикою понад 85% всіх витрат за час життя копіювальної техніки припадає на витратні матеріали та сервісне обслуговування, і лише 15% складає вартість власне копіювальної машини. Так що, орієнтуючись на вартість самого апарату, не варто помилятися - найдешевша техніка рідко забезпечується високою надійністю і гідним гарантійним обслуговуванням, і надалі початковий виграш у грошах дуже швидко зводиться до нуля. І справа тут не в якості техніки - просто будь-який копіювальний апарат вимагає постійної уваги (чищення, заміни витратних матеріалів, планової заміни запчастин). Щоб підрахувати витрати на виробництво однієї копії, а виходячи з цього і загальні витрати за період експлуатації КМА необхідно знати вартість витратних світлочутливих матеріалів (тонер, девелопер, барабан або картридж), а також розрахункову вартість ресурсних деталей, які доведеться заміняти в процесі експлуатації.

• Швидкість копіювання.
Цей параметр визначається, виходячи з Ваших вимог до апарату, і завжди прив'язаний до таких показників як продуктивність і максимальний формат при копіюванні. Наприклад: У швидкісному діапазоні від 4 до 13 коп / хв у більшості апаратів максимальний формат знаходиться в межах від А4 до В4, а максимальна місячна навантаження не перевищує 10 тисяч копій на місяць. Якщо розглядати питання великих швидкостей, слід звернути увагу на можливість "дублювання", то є два апарату середньої швидкості, замість одного високошвидкісного. Найчастіше вартість двох апаратів 45 коп / хв нижче одного, що має швидкість 90 коп / хв, причому при загальній рівній швидкості клієнт має виграш не тільки при покупці але і в роботі - а саме: можливість паралельно виробляти різні завдання, використовувати тандем із двох апаратів як постійно працює копіювальний центр, так як у випадку сервісного ремонту одного апарату, ви можете плідно використовувати другий. Головне щоб собівартість копій двох апаратів середньої продуктивності не була значно вище одного, тому такий варіант краще всього підходить до діапазону швидкостей 80-100 коп / хв. Найбільш привабливим для користувача на сьогоднішній день є тандем із двох цифрових машин, підключених до комп'ютерної мережі (швидкість, якість + низька собівартість).

• Сервісне обслуговування.
Значуще доданок в експлуатаційних витратах копіра - вартість сервісного обслуговування. Багато в чому він залежить від інтенсивності використання апарату та відповідності режиму його використання до рекомендацій виробника. Тут перевагу мають копіри більшої продуктивності. Хоча складність технічного обслуговування таких машин істотно вище, але необхідність в їх обслуговуванні виникає значно рідше, в порівнянні з маленькими машинами. Це зумовлено більшою надійністю вузлів і деталей машини, і, крім того, спеціальними заходами, які застосовують конструктори для підтримки якості копій в таких машинах на високому рівні як можна більш тривалий час. Тільки після досягнення граничних значень зносу деталей або забруднення оптичної системи машини це починає позначатися на якості копіювання. Звичайно, це не означає, що можна забути про сервісне обслуговування такої техніки до виникнення проблем. Ми рекомендуємо викликати інженера у сервісі не рідше одного разу на місяці. Це дозволить уникнути довготривалого простою техніки через несвоєчасне виявлення виникаючих неполадок, і заздалегідь спланувати придбання запасних частин. Адже жодна фірма не в змозі тримати на складі запас всіх необхідних для ремонту частин і матеріалів. Власне ж ремонт будь-якої копіювальної машини (своєчасний) кваліфікованим інженером не займає, як правило, більше 1 дня.

• Архітектура апарату.
Купуючи КМА, Ви повинні знати, що ціна апарату, названа постачальником, як правило, має на увазі його мінімальну комплектацію, тобто для того, щоб вимоги до КМА повністю відповідали його можливостям, необхідно чітко знати можливості апарату в стандартній (мінімальної) комплектації. Як правило, аналогові апарати реалізують лише одну функцію копіювання. Цифрові, в більшості своїй, мають ще і можливість використання їх в якості принтера, факсу, сканера й пристрої зберігання і пересилки документів. До апаратів може додатково придбаватися широкий спектр додаткового обладнання (автоподатчик, фінішер, сортер, буклетмейкер, додаткові касети для паперу і т. д.). У підсумку, стартова сума, яку організація реально витратить, набуваючи КМА, буде виглядати наступним чином: Ціна копіювального апарату + Вартість стартового комплекту витратних матеріалів + Вартість додаткового обладнання + Доставка та інсталяція (запуск, здача в експлуатацію, гарантія). Багато компаній - постачальники, як правило, включають стартовий комплект у вартість КМА, а доставку і запуск здійснюють безкоштовно.

 

 

How to choose the best web hosting company and put your business to the next level.
Joomla Templates designed by Joomla Hosting